Sunday, November 29, 2009

:)

'You are one of the best things that happend in my life.I love youu'

Awwwwwww,thanks awak :)

,D

Saturday, November 28, 2009

You know what sucks?

It really sucks when you still love the person who killed you inside.
I just wanna get over him. But yah,deep down inside my heart,I still want him -____-
Haihh stupid stupid.



,D

Them

Mira,Mas,Asilah,Wan,I love you people to death.
Words cannot express how much I love you :)
All those times we had together were very precious to me.

Mira,ingat tak time kite n awk kena kejar
dgn ustaz nasir sbb ponteng solat.
Menyorok dlm toilet -.-
HAHAH,mannnn,horrible.
Gilaa lahanat time tuu.
N masuk class lmbt bcos Mira nk makan roti n xnak share.
Haihh miraa miraa.Punyaa kedekut.
Dia siap boleh 'Perghhh sedap dohh'.
HAHAHHAHAHA.
Mira mengigau dlm lab time chemistry.
Pastu nk cover2 pulak.Mcm aku baru knl kau 4 hari -__-
Abd time form1,kite sanggup basahkn baju kite n ckp kt cikgu masuk
class lmbt sbb kite bocor lah kononnye.
HAHAHA bongok.

Asilah,uhhh,first time ponteng sekolah dgn dia lahh.
Bodoh gilaa pergi giant pastu beli cerita 'Tali pocong perawan' -___-
Then tgk ramai2 kt rumah cla.Menjerit mcm bodo.Korang ah,aku xjerit.HAHA :D
And time otw to Watson.tgh jalan kaki nih,dh nk dkt smpai nih,
selipar wa pulak putus,so kena patah blk
pinjam ur flops.
Masak pancake dgn awk.Heyy not bad lahh.Not bad at all.
N colour rambut dgn awk.Jyeahh! HAHA :D

Mas,perfect listener.
Still remember when I had a fight with her.Last yr if im not mistaken.
Jerit jerit dlm tandas.Gilaa show-stopper -__-
Sorry.I lied to you :,(
Heyy cerita lama kan.
Ingat time kita gdh dgn Khairul Ashraf (Opsss terlepas pulak,ahh mampus
lah,kisah pulak aku =.=) sbb dia ckp smthng 'rude' tu.
Kite nangis2 kt rumah & text awk tp kau kan PRIME MINISTER,susah
betol nk reply msg.
Aku dh mcm org gila 'Mas call laa kite mas,cll lah kite pls.Huuu huuuu' *Nangis.
Hehhhhh memalukan :) :)

Wann,yeahh.
Thanks sbb ajar main guitar dulu.Haha.
You were awesome woman.
Ingat lg time kau main guitar lagu 'Thats what you get' kt yamaha.
Aku dgn Mira dh mcm 'OMG OMG OMG NOOOOO' :)
Wan's fav word 'eteteh',skrg dh xde kot yahh?
Kalau on the phone dgn kau,ade laa dlm 2jm? Kan?

Aaaaaaaaaaa,okay Im running out of ideas already.Sorry.
Byeee.
Love you guys lots jelly tots.

:( Xde sape nk cerita psl kite.Haha.Bwekk

Loveee,
Dini :)

When I Grow Up :D


Me(Dini),Mira,Asilah,Mas,Wan and Teh singing When I Grow Up.
HAHAHAH
Memories dohh.
Yahhh pretty embrassing huhh? Heyy who the HELL cares :D

Friday, November 27, 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA TO ALL THE MUSLIMS.
ENJOY WHILE IT LASTS

XOXO,
MTS

Haiyaa My Mommy

#1 I saw my mom was cooking.Just trying to be friendly,I asked

Dini: Maa tengah buat ape??

Mum: Tengah main golf.Tak nampak kee??

**Tergolek



#2

Dini: Maa,malam niy panas laa.Asal x buka air cond.

Mum: Sbb takde screwdriver.


** Tergolek


#3

Dini: Heyy ma..

Mum: Ehhh baru pukul 11.30,kenape dah bangun.


** Tegolek lageyyyy



Haiyaaa my mommy

Followers